Bli 58% starkare på 16 veckor, bygg en ultramaraton-kropp, träna som Navy Seals

Bli 58% starkare på 16 veckor, bygg en ultramaraton-kropp, träna som Navy Seals

Vi har 300+ guider och gratis träningsprogram. Här är 3 st att börja med:

1
Styrketräning

Studie avslöjar hur du ökar din styrka med 58% på 16 veckor

En studie som publicerades i Journal of Strength and Conditioning Research visar att efter 16 veckors träning hade deltagare som använd metod A ökat sin styrka med 58%, och sin balans med 196%, jämfört med deltagare som använd metod B. Vi berättar allt om hur du ska göra!


Läs artikeln nu ➤

Uppskattad lästid: 2 minuter

2
Löpning

11 enkla steg: Hur man springer ett ultramaraton [GUIDE]

Att springa längre än ett maraton, kanske 50-100 kilometer, är en fantastisk utmaning som testar kroppen och sinnet i takt med att du pressar dig själv och din uthållighet. Ta action och bli en ultramaraton-löpare med dessa 11 steg!


Läs artikeln nu ➤

Uppskattad lästid: 5 minuter

3
Övningar

Navy Seals egna kreativa metod för att bli extremt starka

Läs om Navy Seals lite udda träningsmetod för att bygga upp sin styrka och uthållighet. Att skapa och underhålla fysiska förmågor är avgörande för militära förband, oavsett om du är isolerad i främmande vildmark eller bara försöker klara intagningsproven.


Läs artikeln nu ➤

Uppskattad lästid: 2 minuter

Ont om tid? Vi skickar en skottsäker rivstart på mejlen!

Bygg 0,75 kg muskler per månad med vetenskapligt träningsprogram

Programmet togs fram för att spelare i Amerikansk fotboll skulle få maximalt med muskler snabbt. Just nu skänker vi bort träningsprogrammet gratis till våra läsare.

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.